czwartek, 28 stycznia 2016

Trochę mnie :)

Witajcie !

W tym poście chciałabym pokazać wam kilka moich zdjęć.Wiem że  na moim blogu jest mało mnie więc chciałabym to nadrobić i trochę wam jeszcze o sobie poopowiadać :) 




Moje ścięte  włosy 
wrzesień 2015 (nikomu jeszcze nie pokazywałam tego zdjęcia :)


Mój torcik urodzinowy
październik 2015 rok




Kraków i ja czyli szkolna wycieczka :)
jesień 2015 rok

Choinka z mojego ukochanego Wrocławskiego rynku
zima 2016 rok



To tylko fragment więcej zdjęć w kolejnych postach


Zapraszam 


1 komentarz:

  1. guys tang titanium toner
    Custom Made in China. Manufactured and sold by titanium glasses Taiwan Limited. Description: Product Name: titanium bikes JAPAN TANG TIN TIN TIN titan metal TIN TIN 2018 ford ecosport titanium TIN TIN TEN TIN TEN TIN titanium dive knife TIN TIN TIN

    OdpowiedzUsuń