wtorek, 9 lutego 2016

Podsumowanie stycznia

Chciałabym podzielić się z wami tym co ważnego wydarzyło się w tym miesiącu co robiłam czego słuchałam i co mnie zachwyciło



1.Szkoła 
Prawie cały styczeń chodziłam do szkoły.
Jak zwykle spędzałam czas na nauce odrabianiu lekcji i przebywaniu po prostu w szkole :)








2.Jedzenie
w tym miesiącu starałam się jeść trochę mniej słodyczy oraz unikać chleba.Zastępowałam go np jogurtami i czy owocami.
Jadłam też dużo dań włoskich i makaronu










3.Film 
Nie widziałam żadnego fajnego filmu ale za to oglądałam 
 dużo seriali


Teen Wolf, The Originals Pamiętniki Wampirów i Słodkie Kłamstewka
Wszystkie te seriale oglądam na bieżąco od nowych odcinków







4.Muzyka
Muzyki słucham na okrągło w tym miesiącu jednak najbardziej zachwyciły mnie












Justin bieber i'll show you


ttps://www.youtube.com/watch?v=PfGaX8G0f2E


Selena Gomez hands to myself

ps://www.youtube.com/watch?v=FMlcn-_jpWY




Shawn Mendes Stitches 

s://www.youtube.com/watch?v=VbfpW0pbvaU


One Direction - Perfect
https://www.youtube.com/watch?v=Ho32Oh6b4jc











































































































































2 komentarze: