piątek, 8 kwietnia 2016

Podsumowanie marca

W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z wami tym co wydarzyło się u mnie w ostatnim miesiącu

1) Święta Wielkanocne

święta spędziłam z rodziną w domu.Cała moja rodzina mieszka we Wrocławiu więc nie musiałam nigdzie wyjeżdżać.
Tradycyjnie w sobotę świeciliśmy pokarmy a w niedzielę cała rodzin była u mnie w domu na śniadaniu Wielkanocnym.
święta minęły mi w bardzo miłej atmosferze.
Wypoczęłam trochę i pogoda była ładna więc chodziłam na spacery do parku.



2) Filmy

W marcu nie oglądałam za bardzo fimów.Byłam tylko raz w kinie z koleżanką na "Wiernej ".
Film bardzo mi się spodobał i z niecierpliwością czekam na kolejną część .
W wolnym czasie oglądałam jednak dużo vlogów .Ostatnio wciągnął mnie YouTube i ciągle wyszukuję nowych vlogerów i vlogerki.
 
Standardowo jak wcześniej oglądałam kolejne odcinki Pamiętników Wampirów i The Originals.

3) Muzyka


1)Shawn Mendes, Camila Cabello - I Know What You Did Last Summer

https://www.youtube.com/watch?v=ngORmvyvAaI





2)Lukas Graham - 7 Years






3)ZAYN - PILLOWTALK






4)Demi Lovato - Stone Cold







5)Iggy Azalea - Team






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz