wtorek, 6 października 2015

Urodziny

Czas płynie nieubłaganie.
Jedni cieszą się że są starsi a inni wolą na zawsze pozostać dziećmi.
Jak jest ze mną ?.Sama do końca nie wiem
Kiedyś urodziny wydawały mi się wielkim wydarzeniem.Bycie starszym,prezenty , impreza i życzenia.Myślałam że to że jestem starsza coś zmieni.
Wiek nie ma jednak żadnego znaczenia.Wczoraj miałam 16 lat a dziś 17 .
Czy czuję się jakoś inaczej ?,co mogłoby się zmienić w ciągu 24 godzin ?
To tylko cyfra.
Na duże zmiany potrzeba czasu.
Jedni mogą poczuć się odpowiedzialni w wieku 15 lat a inni dopiero w 20 urodziny poczują że jednak odpowiadają za siebie i swoje decyzje.
Wszystko zależy od nas samych.
Ja myślę że wiek nie ma znaczenia.

Ważne jak sami się czujemy .
Siła ducha i energia nami kierują.
Można mieć 16 lat i być niechętnym i wiecznie smutnym lub mieć 60 lat i masę energii.
To że chcemy być starsi czy młodsi i tak nic nie zmieni.
Na wszystko przyjdzie pora.
Korzystajmy z chwili i cieszmy się tym co mamy.
Bo 17 lat można mieć tylko raz w życiu :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz