piątek, 25 września 2015

Mój tydzień, jesień

Hej jak  tam u was ?

u mnie nauka , nauka i jeszcze raz nauka
Chciałabym poprawić wam humor  i przedstawić to co u mnie w tym tygodniu
ale u mnie niestety niezbyt wiele.
Dawno nie pisałam ale jestem  w ciągłym biegu
ze szkoły na zajęcia , potem dom ,nauka i kolejny dzień.
Do tego złapało mnie jeszcze przeziębienie a za tydzień mam wycieczkę klasową.
W sobotę planuje wybrać się do kina na druga część Więźnia Labiryntu.
Ktoś z was może był ?
Książka bardzo mi się spodobała i mam nadzieje że film będzie  równie ciekawy.
W niedzielę za to ide na koncert Jamesa Artura !.Bilet kupiłam już dawno i nie mogę się już doczekać.
Pogoda jest jeszcze całkiem ładna jak na początek jesieni.Warto jeszcze wybrać się na spacer albo zorganizować jakiś piknik czy grilla na świeżym powietrzu.
Warto jednak już powoli przygotowywać się na jesień .Niech w naszych szafach zaczną powoli gościć 
ciepłe swetry i kolorowe szale.
Powitajmy tą jesień z radością .
Nie przejmujmy się że czas leci tak szybko(przecież dopiero było lato, a ja nosiłam krótkie spodenki i japonki :) ) .Eksperymentujmy ze stylem i bądźmy gotowe na zmiany (Może nowa fryzura albo jakieś buty ?)

A jakie wy macie pomysły na początek jesieni?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz