poniedziałek, 7 września 2015

Małe zmiany które wychodzą na dobre

W życiu trzeba dokonywać zmian .Bo jakie by ono było gdybyśmy nic nie zmieniali .
Nawet najmniejsze zmiany mogą na nas wpłynąć.
Od zawsze bałam się zmian.
Czy to nowa szkoła,nowi ludzie a nawet włosy.
Może zdziwi was to ale bałam się zmiany fryzury aż do ... teraz
W ten weekend rozstałam się z swoimi długimi włosami 
(obecnie moje włosy są krótkie)
.Takie jakich nie miałam od wielu lat.
Może wydać wam się to dziwne że piszę o strachu przed ścięciem włosów ale uważam to za zmianę.
Mój mały sukces.
Coś co dało mi odwagę i pewność że odpowiadam za siebie że mogę siebie kształtować.
i otwierać na nowe wyzwania.
Każda nawet najmniejsza zmiana daje nam pewność że idziemy o krok dalej, że ryzykujemy i się tego nie boimy(może tylko troszeczkę :) ).
Czy to zmiana pracy,stylu życia czy koloru włosów wiedzmy , że jej potrzebujemy.
Nasz umysł i ciało jej potrzebują.
Nie myślmy o negatywnych skutkach zmiany.Jeśli będą to miną.
Chwila niepewności i strachu minie.
Zacznijmy od małych celi .
Zobaczymy jak wielką radość poczujemy gdy je spełnimy.
Wierzę ,że każdy ma w sobie moc i chęć zmian.
Ja ze swojej nowej fryzury jestem mega zachwycona.
Chwila niepewności i uczucie że moich włosów (które  tak długo trzymałam i za wszelka cenę chroniłam) już nie ma minęło.
jestem szczęśliwa i dobrze się czuję.
Każda zmiana się opłaca i wierze że jej efekt będzie pozytywny(nie zawsze od razu ale na pewno po czasie 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz