środa, 2 września 2015

Koniec wakacji - Pierwszy Dzień szkoły

Cześć !

Wczoraj mieliśmy rozpoczęcie roku a dziś pierwszy dzień lekcji.
Szybko mineło ,prawda ?
Pamiętam jescze jak opusczałam szkołę w czerwcu i cieszyłam sie z powodu wakacjio a już s powrotem,
Cieszę się że jestem w 2 klasie Lo bo na szczęście odpadła mi część przedmiotów i mogę w 100 % procentach skupić na rozszerzeniach.(jestem w klasie humanistycznej).
Tak jak wspominałam nie wiem jeszcze co chcę studiować i robic w przyszłości ale profil humanistyczny wybrałam ze względu na moje zainteresowania pisarskie i  literackie.
Mm nadzieję że ten rok szkolny bedzie o wiele lepszy niż ubiegły
A jak wasze rozpoczęcie roku ?
Czy jesteście zadowoleni z nowego roku ?


komentujcie


A tu kilka rzeczy które na pewno poprawią nam ten rok szkolny :)





St-Majewski, notes silikonowy A7, 100 kartek, kratka
http://www.empik.com/notes-silikonowy-a7-100-kartek-w-kratke-rozowy-st-majewski-spolka-akcyjna-sp-k,p1100340816,szkolne-i-papiernicze-p

TORBA
http://www.house.pl/pl/pl/ona/kolekcja/torby-plecaki/lr302-08x/bag


Mazaki trójkątne 12 kolorów Noster


Brulion Esse A5/96 kartek

Brulion Esse A5/96 kartek




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz