poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Ostatni tydzień wakacji - Ustronie Morskie

Witajcie
Dzisiaj poniedziałek i ostatni dzień wakacji :(
Ja swój ostatni tydzień wolności spędziłam w Ustroniu Morskim koło Kołobrzegu.
To taka mała miejscowość nad morzem.
Mieszkałam tam tak jak w Świeradowie Zdroju w ośrodku Interferii.




Byłam tam z bratem i mamą przez 7 dni.
Codziennie chodziłam na plażę,byłam też 2 razy na basenie i na rowerach.
Pogoda była całkiem niezła jednak woda w morzu lodowata (tylko 7 stopni )
Ośrodek Interferii mieścił się około 600 m od głównego centrum miasta ze sklepikami ,restauracjami itp.
Do plaży mieliśmy ok 200 m czyli całkiem blisko.
Hotel był ok , trochę gorszy od tego w Świeradowie ale wystarczający na 7 dni.
Myślę że każdy dzień spędzałam tam ciekawie i intensywni.
Nie obyło się oczywiście bez podróży do Kołobrzegu i małych zakupów.

Podsumowując jestem zadowolona z tego wyjazdu mimo że podróżowałam tam pociągiem(przez 7 godzin)
ale czego nie robi się dla chwili relaksu i pięknego widoku morza.


oto kilka zdjęć Ustronia 



Znalezione obrazy dla zapytania ustronie morskie rynek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz