piątek, 22 kwietnia 2016

Moje ulubione Blogerki

Witajcie !

Wiem że wiele z was czyta blogi 
Postanowiłam pokazać wam moje ulubione blogi .
Mam nadzieję że spodoba wam się ten post i może któryś z blogów  przypadnie wam do gustu :)





Kasia Tusk
Makelifeeasier



Kasia to 28 letnia blogerka z Sopotu.
Z zawodu jest psychologiem.
Na swoim blogu pisze o modzie swoim życiu i wielu innych rzeczach.
Kasia robi wiele sesji zdjęciowych  (jest świetnym fotografem)
 Wydała książkę "Elementarz Stylu"
Opisuje tam jak się ubierać, podpowiada nam co do czego pasuje.
Jest to po prostu książka o modzie
Blog Kasi czytam od kilku lat.
Zainteresował mnie jej blog bo Kasia jest szykowną i elegancką kobietą.
Zawsze  szczerze odpowiada  na komentarze.
Nie podąża ślepo za modą.
Ma swój własny styl i nie dąży do tego by być popularna


Link do książki

http://www.empik.com/elementarz-stylu-tusk-katarzyna,p1113115991,ksiazka-p




Karolina Gliniecka
Charlizemystery




Karolina to 26 letnia blogerka z Warszawy.
Na swoim blogu pisze o modzie, urodzie , poradach i wielu innych rzeczach.
Na Karolinę wpadłam przypadkiem na targach książki .
Podpisywała swoja książkę "Nie Mam Się W Co Ubrać "
Jej książka bardzo mi się spodobała.
Każda fanka mody czytając ją w 100% poszerzy swoja wiedzę o tkaninach , dodatkach i ich historii.
Od momentu przeczytania  książki regularnie czytam bloga Charlize
Naprawdę warto !


Link do książki


Charlize Mystery. (Nie) mam się w co ubrać - Gliniecka Karolina



 Jessica Mercedes
JEMERCED




Tą 22 latkę na pewno kojarzycie
Jessica z każdym dniem staje się co raz bardziej popularna.
Jej  stylizacje doceniły miedzy innymi 
Harpers Bazar , Elle brytyjskie i wiele innych,
Jessica jest jedną z niewielu polskich blogerek które uczestniczą w zagranicznych pokazach mody takich jak : New York Fashion Week czy też Milan Fashion Week.
Na blogu Jessici mogę podpatrzyć najnowsze trendy ze świata gwiazd i dowiedzieć się czegoś o sławnych modelkach, projektantach itp
Jessica od jakiegoś czasu prowadzi także kanał na YouTube 





Czy wy także czytacie te blogi a może słyszycie o nich dopiero pierwszy raz 
Dajcie znać w komentarzach :)







1 komentarz: