środa, 15 lipca 2015

Fajne wakacyjne filmy

W czasie wakacji w końcu mam czas na relaks i ulubiony film.
Nie wiem jak wy ale ja mam ochotę poleżeć w łóżku do południa z kubkiem ciepłej herbaty i laptopem na kolanach.To odpowiedni czas aby coś pooglądać.
Poniżej przedstawiam listę kilku fajnych filmów które oglądałam i mogę wam polecić

1.THE DUFF [#ta brzydka i gruba]
Film opowiada historię nastolatki Bianki .
Dziewczyna dowiaduje się że jest uważana za Duffa (Designated Ugly Fat Friends ,czyli tą brzydką i gruba przyjaciółkę).Dziewczyna postanawia zmienić coś w swoi życiu a pomaga jej w tym jej kolega szkolne "ciacho" Wesley.
Jak dziewczyna odnajdzie się w szkolnej rzeczywistości i zobaczy co w życiu jest tak naprawdę ważne?.Przekonajcie się sami

Mi osobiście film przypadł do gustu .
Postać Bianki jest barwna i silna..
Licealne życie jest tu przedstawione w sposób dość brutalny.Ludzie podzieleni na grupy i szkolne królowe o podłym charakterku.

Jest to adaptacja powieści autorstwa Keplinger Kody.

2.Love, Rosie

film opowiada historię Rosie i jej przyjaciela Alexa .
Ta dwójka zna się już od liceum  i od początku coś między nimi i skrzy .
Gdy po szkolnej imprezie Rosie zachodzi w ciąże z obcym facetem ich drogi się rozchodzą .Chłopak wyjeżdża na studia do ameryki a dziewczyna zostaje w kraju.
Los jednak chce aby ta dwójka znów mogła się spotkać .Co z tego wyjdzie ?

Film bardzo mi się spodobał.Dzieje się na przestrzeni czasu ok.10 lat.
Widzimy jak bohaterowie się zmieniają (dorastają).
W ich życiu ciągle pojawiają się nowe osoby,problemy i codzienne decyzje.Oni jednak ciągle skrywają gdzieś głęboko w sobie swoją młodzieńczą miłość którą nigdy nie udało im się ujawnić.

Film na podstawie książki autorstwa Ceceli Aherm
3.Wiek Adaline

Film opowiada historię Adaline młodej kobiety urodzonej na początku XX wieku.
W wyniku wypadku samochodowego i trafienia piorunem kobieta przestaje się starzeć.
Kobieta musi się ukrywać i ciągle zmieniać tożsamość aby nikt nie poznał jej sekretu.
Po wielu latach poznaje mężczyznę .
Rodzi się miedzy nimi uczucie.
Adaline zaczyna rozważać wyjawienie mu swojego sekretu.
Czy w końcu poczuje się bezpieczna ?

Film jest  niesamowity .Dzieje się na przestrzeni lat .
Adaline jest piękna i i mądrą kobietą.
Film zrobił na mnie duże wrażenie.
Sam efekt wizualny jak i garderoba Adaline.
W końcu przekonałam się do noszenia sukienek i spódnic po obejrzeniu tego filmu.
Plusem jest też dobra obsada : Blake Lively i Harrison Ford.

4.Zostań, jeśli kochasz
Film opowiada historię Mii .Nastolatki obdarzonej wyjątkowym talentem muzycznym.
Dziewczyna ma wszystko czego chce kochającą rodzinę,chłopaka grającego w zespole muzycznym i szansę na muzyczną przyszłość .Jej świat  legł w gruzach kiedy cała jej rodzina zginęła w wypadku samochodowym .
Dziewczyna staje na granicy życia i śmierci.
Musi podjąć decyzję.
Czy warto teraz żyć ?
Film bardzo wzruszający i smutny.
Dziewczyna o wielkim talencie która traci wszystko.
Po takim filmie można docenić to co się ma i zobaczyć jak ulotne jest nasze życie.
Film oprawiony świetną muzyką klasyczną jak i rockową.

Mam nadzieje że spodobały wam się moje propozycje.
Macie jakieś fajne propozycje na wakacyjne filmy ?.
Piszcie w komentarzach







.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz