wtorek, 14 lipca 2015

Moje Kosmetyki

Chciałabym wam pokazać jakich kosmetyków używam na co dzień 



pierwszy produkt od lewej:
Under Twenty Anti Active

jest to krem składający się z dwóch tubek:
(brązowa tubka to maskujący fluid punktowy a ta niebieska to aktywny korektor punktowy o działaniu antybakteryjnym.).
Najpierw zawsze punktowo na pryszcze nakładam punktowy korektor a następnie jak wyschnie nakładam maskujący fluid.
Krem bardzo fajny dobrze się go nakłada ,ma ładny zapach i dobrą konsystencje .
Osobiście polecam dla nastolatek wszystkie produkty z serii Under Twenty .

Kolejny produkt
 Carex Splash gel 
jest to antybakteryjny żel do rąk .
Nakłada się go na dłonie i nie spłukuje wodą .
Do wyboru różne zapachy :
Sensitive,Aloe Vera,Splash(ten który ja mam),Moisture Plus oraz Strawberry Candy .
Używam Carexa już od lat i zawsze przydaje mi się w czasie podróży gdy np. nie ma wody czy w każdych codziennych czynnościach.
Plusem w tym produkcie jest to że szybko się wchłania i pozostawia przyjemny zapach rąk na długo 

Czerwony flakonik to
woda toaletowa  Katy Perry Killer Queen
Zdecydowałam się na zakup tych perfum po tym jak pojechałam na koncert Katy do Krakowa i dostałam próbkę perfum.

kiiller Queen rządzi się własnymi prawami. Przewrotność perfum wyraża się w połączeniu owocowo- kwiatowych akordów. Korona zapachu została udekorowana leśnymi jagodami, ciemną śliwką oraz świeżą bergamotką. Berło, zwieńczone sercem w postaci celozji króluje wspólnie z naturalnością jaśminu Sambac oraz tęczową plumerią, znaną także jako Kwiat Lei. Baza jest pilnie strzeżona przez paczulę, wspartą kaszmeranowym oraz pralinkowym akordem. Nuta głowy Leśne jagody Ciemna śliwka

opis produktu ze strony Rossmana :)
w skrócie piękny zapach .
Do kupienia w drogeriach Hebe ,Rossmanie i Douglasie z tego co widziałam 
Inny dostępny zapach Katy Perry to Royal Revolution

Następnie
Dezodorant Rexona Long Lasting Protection
Ten dezodorant kupuje już od około 5 lat i ten zapach nigdy mi się nie znudzi .
Jest to owocowy lekki zapach mi osobiście kojarzy się z wakacjami.
Dezodorant nie pozostawia śladu na ubraniach,długo czuć jego świeży zapach.
Następne dwa produkty to kosmetyki z Ziaji 

Nuno anty trądzikowy krem tonujący
(odcień naturalny.Wiem że jest jeszcze ciemniejszy)
Krem stosuje na twarz jako fluid.
Szybko wysycha(za szybko) ,Niestety trzeba nałożyć go obficie aby zakrył wszystkie niedoskonałości.
Ma dość ciekawy zapach który czuć po nałożeniu kremu jeszcze przez około 4 godziny.

Nuno Tonik antybakteryjny 
To mój ulubiony tonik.Stosowałam już wiele innych ale ten jest najlepszy.
Po pierwsze pięknie pachnie,nie podrażnia skóry tak jak inne(nie zawiera alkoholu)
Jest idealny i bardzo tani .Zapłaciłam za niego około 7 zł
Dwa ostatnie produkty to
żel pod prysznic i balsam do ciała o zapachu zielonej herbaty i werbeny firmy Avon
Na oba produkty natknęłam się w katalogu Avon.
(jestem konsultantką).
Miałam szansę powąchać je i zapach jest wyśmienity.Do zakupu skłoniła mnie niska cena i fakt że oba kosmetyki zawierają werbenę.
Roślinę którą wszyscy fani Pamiętników Wampirów bardzo dobrze znają.
Fakt że jestem fanką tego serialu sprawił że miałam chęć poczuć zapach który jest tak bardzo śmiertelny dla wampirów ;).
Oba produkty są świetne .Po ich użyciu czują się czysta i zrelaksowana .


To już wszystkie z moich kosmetyków które stosuję na co dzień.
Jak macie jakieś pomysły lub pytania do mnie do piszcie w komentarzach.
Chętnie opiszę wam coś innego





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz